Friday, January 4, 2013

Final Examination






Harini final exam dah bermula bagi aku . First paper . Multimedia Project Management . Untuk subject ni preparationnya lebih sikit memandangkan ni subject pertama exam . Exam tadi pun alhamdulillah okei la . . Tapi tak tahu la kan kot kot ada yang terlepas pandang atau careless . Mintak - mintak keputusannya nanti bagus . Bakal menyusul nanti adalah paper Java & Osha . Dua paper ni berturut - turut . Takde rehat - rehat . Lepas Java , keesokannya paper Osha . So memang agak membimbangkan la . Sangat membimbangkan okei .



Btw about carrymark , setakat ni belum semua subject lagi yang dah keluar carry mark . Baru tiga subject , dan alhamdulillah okei la walaupun tak la cemerlang . InshaAllah aku buat yang terbaik exam ni . Hopefully pointer aku sem ni tak teruk . Carry mark subject 3D & Osha  belum keluar lagi . Itu yang paling merisaukan tu . Subjek 3D memang aku dapat rasakan carry mark aku rendah gila la . Almaklum la , aku tak faham belajar 3D tu . So bila tak faham tu , kelas pun terponteng banyak kali sebab bosan nak masuk kelas bila tak faham ni . Bila tak masuk kelas , makin menjadi - jadi tak fahamnya . Huhu . Project nya pulak sampai sekarang tak menjadi pun lagi . Ingat senang ke buat 3D ? Tak semudah buat 2D tau . So harap faham la ye macamana markah 3D aku nanti . Memang tak berjodoh aku ni dengan 3D . Untuk semester depan , awal - awal lagi aku tak ambik subject reality maya . Dengar katanya , reality maya tu sepesen je macam subjek 3D . Cuma bezanya subjek 3D guna software 3D Max , Reality maya pulak guna software Maya . Memang tak la kan aku nak ambik lagi subject camtu .



Okei la , da Maghrib . Assalam .




5 bLOggEr cUmiL:

PinQib (Jung) said...

good luck nauuu
hee.. amek computer science ka?

~emi~ said...

PinQib: A'ah :) Thanks ...

aiman fanboy k-pop said...

good luck diucpkan..yg lpas..lpas...jgn dikeng..serah pada allah ^^

tenku butang said...

Heee.. dh lpas

Haziza said...

Salam Maghrib.