Beli Ephyra yang awesome dengan harga yang awesome jugak! - emilinda

Saturday, January 25, 2014

Beli Ephyra yang awesome dengan harga yang awesome jugak!



Entry kali ni saya tak nak bebel panjang sangat la . Just nak bagitahu yang saya dah pun jadi dealer Ephyra . Ewaahhhh , kelass kau Jahhh . Penganggur pun boleh buat bisnes Ephyra gitu ha . Haha . Sugardaddy yang keluar modal ! *Okei mengarut , sila jangan percaya bhahaha * . Nak meniaga Ephyra memang la memerlukan modal yang agak tinggi *bukan agak tinggi , tapi memang tinggi * , tapi takpe , demi kecintaan yang mendalam  terhadap Ephyra *tak payah nak over sangat emi oii * , saya usahakan juga . Okei , serious talk ! Memang saya dah mula jual Ephyra sekarang . Almaklum , menganggur kan . So kena la pandai - pandai meniaga cari duet kalau takmo makan pasir . Kalau uols nak beli , boleh beli dengan saya . Saya jual murah punya . Takmo la jual mahal - mahal , orang Malaysia ni bukan kaya - kaya pun . Makan kangkung je tetiap hari *kecuali pak menteri sekalian :P *



Harga promosi Ephyra yang saya tawarkan :



Bagi pelanggan setia yang sentiasa repeat order dengan saya , ada good news . Anda layak dapat harga yang extremely murah untuk kotak ke 11 . Maksudnya , korang jadi regular customer dan sentiasa beli dengan saya . Cukup 10 kotak belian terkumpul korang , korang dah layak dapat harga super special untuk kotak ke 11 sahaja . Nak tahu seberapa murah ? Sila contact saya .


Nak order atau ada sebarang pertanyaan , boleh sms / call / whatsapp saya kat 0145259353 . Oh ya , kalau nak COD pun boleh je , area Sg Besi , UPNM , Sentul sahaja . 


Oh ya , kalau nak beli dengan harga pasaran pun boleh , beli direct dari pihak Oceanlife sendiri . Klik SINI . Tapi kalau boleh dapat lagi murah , kenapa nak bayar lebih kan ? Benda sama je pun . Ephyra ni mana ada yang tiruan . Semua datangnya dari pihak Oceanlife jugak :)


Mari cantik dan sihat bersama Ephyra !

2 comments:

Kindly leave your comment/feedback here.