PROMOSI EPHYRA HARGA TERBAIK! - emilinda

Tuesday, May 6, 2014

PROMOSI EPHYRA HARGA TERBAIK!


Jangan tak tahu , aku ni pengguna tegar Ephyra . Dan juga pencinta EPHYRA , dan juga pengedar sah Ephyra . Kalau boleh , semua orang aku nak suruh try Ephyra , sebab aku rasa Ephyra ni sangat berbaloi - baloi . Bukan sebab aku yang jual , tapi sebab aku sendiri dah rasai kehebatan Ephyra ni . Makanya mesti la aku excited nak sebarkan benda baik macam ni . Makin lama makin ramai yang mula yakin dengan Ephyra . alhamdulillah . Aku sebagai pengguna dan pengedar Ephyra rasa happy sangat - sangat bila ramai yang makin kenal dan suka Ephyra . Padahal aku ni pengguna dan pengedar je pun . Camne la agakanya perasaan founder Ephyra , kak Amiza tu . Mesti dia happy sangat - sangat kan dapat bantu orang ramai jaga kesihatan melalui produk supplement Ephyra ni . Terima kasih sangat kak Amiza sebab perkenalkan produk yang sangat bagus dan bermanfaat ni kepada semua orang . 

Takpe kalau korang taknak beli dengan aku pun . Aku bukan nak untung semata . Aku nak sebarkan kebaikan Ephyra ni kepada semua . Taknak beli dengan aku takpe , boleh beli dengan dealer lain atau direct dari pihak Oceanlife .Yang penting korang cuba dulu produk ni . Bukan sebarang produk tau . Btw sempena ulangtahun EPHYRA ke 2 tahun ni, pihak Ocenalife turunkan harga prmium pack jadi RM180 . Tapi bukan turunkan harga sampai bila - bila okey . Kejap je dia turunkan harga . Aku pun nak buat promosi jugak la .Harga promosi yang aku tawarkan macam kat dalam gambar kat bawah ni . 


Sms / whatsapp 0145259353 untuk pertanyaan atau pembelian . Ada macam - macam benda akunak kai sebagai free gift . Sesape yang pernah beli dengan aku memang tahu la bahawasanya aku memang kasi freegift setiap kali dorang beli . Wajib ada free gift okey :)


0145259353


1 comment:

Kindly leave your comment/feedback here.