Promosi Tiket Islamic Conference Rashidun Caliph 2014. - emilinda

Wednesday, August 6, 2014

Promosi Tiket Islamic Conference Rashidun Caliph 2014.


Hai korang pembaca sekalian *bajet macam ramai sangat je readers kan , haha* . Belum terlambat rasanya untuk aku ucapkan selamat hari raya kat korang semua . Maaf sesangat lama menyepi tak update blog , kat kampung tu mana la ada internet sangat . Nak kena pergi pekan kalau nak cari line internet haa . So sepanjang kat kampung haritu memang ntah kat mana ntah aku campak fon aku . Haha . Camne raya ? Aku punya raya tahun ni memang busy dan penat sikit sebab duk tolong - tolong untuk majlis kawen abang aku haritu . Takde rehat tido pun tak cukup, isk ! Nasib baik jiwa kental , mata kental tau . Ewahh , kental la sangat kan . Demam la jugak haritu . Haha .

Okei , entry ni belum nak cerita pasal raya or majlis kawen abang aku lagi sebab gambar masih tak transfer masuk laptop lagi . Next entry la okeyh . Hehe . Entry ni aku nak war - warkan berita baik untuk korang semua . Ingat lagi tak haritu aku ada buat entry pasal Islamic Conference yang akan berlangsung 30 Ogos nanti ? [ SINI ] . Haritu aku cakap harga tiket RM200 kan ? Haaa , ni ada berita baik ni . Bagi yang belum beli tiket lagi , korang boleh dapatkan tiket ke Rashidun Caliph Conference 2014 dengan harga promosi hanya RM100 . Nak beli boleh klik SINI



Dah tak lama pun lagi masa yang tinggal untuk Islamic Conference tu berlangsung . Lebih kurang 3 minggu je lagi . Bagi yang free tak buat apa - apa pada tarikh berkenaan , elok la kiranya korang join conference ni . Di bulan baik ni , boleh dapat ilmu lebih . Tak salah kan ? Banyak manfaat dan ilmu yang boleh kita dapat . InshaAllah , dekat conference ni nanti kita dapat leraikan segala persoalan yang bermain kat fikiran kita tentang Islam . Ajak kawan - kawan sekali . Kawan bukan Muslim pun boleh join .


Aku pun teringin jugak nak join , tapi aku macam tak available pulak pada tarikh tu . Cousin aku kawen 31 Ogos , so kemungkinan besar weekend tu aku balik Kelantan . Bukan rezeki agaknya . Tapi takpe , harap kawan - kawan yang join conference ni boleh bercerita serba sedikit , berkongsi ilmu yang diperoleh dari conference tu nanti .






No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.