Teenage Mutant Ninja Turtles - emilinda

Wednesday, August 13, 2014

Teenage Mutant Ninja Turtles




Assalamualaikum si cantik dan si hensem sekalian :)


Banyak betul entry tertangguh . Dari sebelum raya hingga la entry raya , pastu entry lepas raya semua tak sempat nak karang lagi . Tak sempat weyh . Sesungguhnya 24 jam sehari memang tak cukup . Itu belum ditambah tolak dengan perasaan hati yang berbolak - balik antara nak tetapi malas . Yela , nak update entry tapi malas . Lepas esok , esok . Pastu esok lagi . Gambar - gambar raya haritu pun tak sempat nak tengok lagi . Busy benau kau ye Emi . Entry ni takmo panjang - panjang , later next - next entry aku story kisah yang banyak - banyak tertangguh tu k . Kali ni just nak update pasal movie Teenage Mutant Ninja Turtles .

Last weekend sempat la aku curi sedikit masa keluar dengan Nad . Saja la nak release tension . Lagipun dah lama sangat tak jumpa Nad . Nama je duduk tak jauh mana . So last Saturday kitorang pergi Time Square . Memang aim nak tengok wayang pun . Pastu nak jalan - jalan beli baju sesiket . 


Bagi aku cerita ni best . Lawak .Sape je tak pernah layan cerita Ninja Turtle yang kartun punya time kecik - kecik dulu kan ? Haaa . . aku layan je . Aku memang suka . Paling aku suka adalah dorang punya nama . Comel , dan bagi aku nama dorang tu comel yang unik . Raphael , Michaelangelo , Donatello dan Leonardo . Bila panggil nickname dorang terus rasa macam comel nya la hai dorang ni . Itu je nak cerita . Aku memang taknak kasi sinopsis ke atau bagitau jalan cerita ke sebab aku malas . Korang pi lah tengok sendiri , okay . 


Regards ,
cik busy


No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.