Carian Jelita Murni Kako - emilinda

Thursday, January 15, 2015

Carian Jelita Murni Kako


Kebelakangan ni memang aku jarang update blog . Seriously jarang sangat - sangat [ macam la before ni kerap sangat update kan :P ] . Dan memang aku sedia maklum traffic ke blog aku dari dulu memang tak havoc pun . Tak semeriah blog rakan blogger lain . Almaklum , blogger yang terlampau busy kurang istiqamah dalam berblog memang cenggini . Haha . Tapi , aku selalu jugak check income Nuffnang aku bape tetiap minggu haa . Alhamdulillah pihak Nuffnang nampaknya masih punya belas ihsan terhadap aku ni . Haha . Every week kalau tak banyak pun memang akan naik la jugak income . Alhamdulillah , rezeki . Tabungan secara online gitu . Takmo usik , nak kasi banyak banyak banyak lagi . Kalau dulu , memang aku jarang sangat - sangat dapat CPUV Campaigns dari Nuffnang . Seriously boleh kira dengan jari kaki bape kerat je CPUV yang melekat kat blog aku tu . Tapi sejak beberapa bulan kebelakangan ni aku perasan CPUV Campaigns tak pernah takde . Sentiasa ada , banyak pulak tu . Heran jugak aku . Nak kata blog aku ni meriah , update blog pun hampeh memang jarang . Selalu jugak la aku usha - usha keywords apa yang selalu keluar kat blog aku ni . Haaaa rupanya keywords JELITA MURNI KAKO . Last November aku ada up entry tajuk Jelita Murni Kako , Pelakon Baby Ana Milik Siapa dan entry Baby Ana Milik Siapa , BAMS . Rupanya dua entry ni la yang banyak menyumbang kepada traffic blog aku semenjak dua menjak ni .






Boleh dikatakan mostly carian melalui search engine adalah melalui keyword JELITA MURNI KAKO . Whoah , femes betul si kecik molek adik Jelita ni . Pastu aku try la google JELITA MURNI KAKO .
Eh , entry yang aku buat tu ada kat paling atas la . Heee , sukaa :D




Aku tahu , yang google JELITA MURNI KAKO tu , mesti sebab nak tahu dia punya instagram , facebook , nak tahu dia ni anak siapa , mix ke dia ni . Macam aku mula - mula tengok dia dalam Baby Ana Milik Siapa , laju aku google pasal baby ni . Sape suruh comel sangat haaa .

Instagram Jelita Murni Kako : @jelitakako
Facebook Jelita Murni Kako : Jelita Murni Kako



Malam ni ada cerita Baby Ana Milik Siapa ni . Tak sabar nak tengok . Episod malam ni si Sarah dah tahu Baby tu anak dia . Plan nya malam ni aku nak siapkan a few beg order dari customer . Tapi nampak gayanya , tunggu aku habis layan cerita ni la baru aku start buat . Hihi .



No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.