Blouse & Dress Menyusu yang TRENDY dari Feedmilk. - emilinda

Wednesday, April 22, 2015

Blouse & Dress Menyusu yang TRENDY dari Feedmilk.



Haaa siapa kat luar sana yang tengah menyusukan anak??Hands up pleaseeeee. Ibu yang tengah menyusukan anak mesti susah kan nak keluar berjalan sebab takde baju yg sesuai untuk dipakai. Takde baju yg cantik dan nampak fashionable. Entry kali ni aku nak perkenalkan pelbagai jenis jubah dan blouse dengan design yang terbaik dan confirm baik punya dari feedmilk. Serious talk, design dia tak nampak langsung macam baju untuk breast feed.


Apa yg best pasal dress ni? Dress ni takde zip dengan butang tau,so boleh terus selak dan menyusukan bayi anda. Mudah kan? Warna pun pastel jee cantik sangat kalau korang pakai.


Bagi yang tak suka pakai dress boleh cuba blouse ni. Sangat fashionable dan boleh disesuaikan dengan skirt atau seluar. Teruja gilaa tengok scallop dia. Blouse ni ada tiga jenis color iaitu almond cream, lavender dan olive.


Cantik kan jubah ni? Fabrik high quality cotton denim ,serap peluh, dan sangat selesa untuk para ibu menyusu. Dia punya fluffy kat bahu tuu pehhh very young look. Mak-mak yg pakai mesti nampak muda punya.


Pernah jumpa tak blouse BF yg cun macam ni? Nampak trendy sangat kan blouse ni? Tak nampak pun macam BF blouse. Material sangat selesa dan insyaAllah anak yg menyusu pun akan berasa selesa.

Kalau dah ada baju menyusu TRENDY daripada Feedmilk ni, tapi penghasilan sus badan kurang, susu DROP, susu badan sikit boleh ikhtiarkan dengan 1 produk Feemilk, iaitu #Feedmilkbooster : Habbasyi Oil.


Habbasyi Oil ini adalah 100% makanan sunnah dan dah bantu ramai ibu yang ada masalah susu sikit menjadi susu PEKAT, BANYAK dan BERKHASIAT.


100% original daripada minyak Habbatus Sawda! Makanan sunnah yang boleh diamalkan oleh semua orang. Whatsapp " Milkbooster Feedmilk " ke 017 674 4960 sebab ada PROMOSI terbaik sekarang! InshaALLAH.


Teruja tak tengok design dari feedmilk ni? Aku yg tengok ni pun teruja sangat sangat. Nak tau size, color dan more details boleh pergi dekat sini tau :


Instagram : @feedmilk
Facebook : Feedmilk
Website : www.feedmilk.com
Whatsapp : 016-6744960



1 comment:

  1. bagus ni...ramai rekomen makan habbatus sauda kan lg2 utk bf mom =) comel2 ler jubah huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment/feedback here.