Layan movie bersama Perfecto Popcorn - emilinda

Saturday, May 30, 2015

Layan movie bersama Perfecto Popcorn


Hai kaki wayang sekalian ! Aku ? Ntahlah , macam belum boleh dikategorikan sebagai kaki wayang je. Haha. Aku tahu korang ni kalau pergi tengok wayang, tak sah kalau tak angkut popcorn sekali masuk hall kan ? Biasalah, popcorn ni memang sinonim dengan wayang. Asal pergi tengok wayang je, beli popcorn. Boleh dikatakan dah jadi satu kemestian untuk makan popcorn time tengok wayang. Rasa tak lengkap nak tengok wayang tanpa popcorn. Kalau boleh time tengok movie kat rumah pun nak ada popcorn jugak. Kalau tengok movie kat rumah takdela kita gigih nak pergi beli popcorn kat panggung wayang kan? Haha. Sah-sah aku tibai apa-apa jajan yang ada kat rumah ni. As long as ada something untuk aku kunyah sepanjang tengok movie tu. Haih , penat jugak nak berbahasa basi ni. Okay lah jom straight to the point. Ada berita gembira buat kaki wayang sekalian. Pada 27 Mei 2015, PERFECTO telah memperkenalkan produk terbaru iaitu PERFECTO Popcorn. Haaa ini dia peneman setia korang tiap kali tengok movie lepas ni.

Fully coated on every popcorn!


PERFECTO Popcorn didatangkan dalam 3 perisa klasik iaitu "Ultimate Caramel", "Chocolate In Love", dan "French Vanilla"


Aku dan beberapa rakan blogger turut hadir sama semasa majlis pelancaran PERFECTO Popcorn ni. Mula-mula aku macam blur jugak, apa benda PERFECTO Popcorn ni. Tapi bila dah sampai kat sana baru lah dapat gambaran. Majlis pelancaran diadakan di Cathay Cineplex, e@Curve, Mutiara Damansara. Memandangkan popcorn ni memang sinonim sangat dengan wayang, makanya turut diadakan special screening filem SPY. KLIK SINI UNTUK BACA REVIEW FILEM SPY. Of course la layan movie SPY sambil ditemani PERFECTO Popcorn. Masa tu la first time aku try PERFECTO Popcorn ni. Ternyata taste bud aku ni suka flavor Chocolate In Love berbanding flavor lain. 

Memula sampai terus ajak Kak Eyza dan Kak Nad bergambar.

Bergambar dekat photo booth dulu.

Flavor yang paling aku suka berbanding 2 lagi flavor.

Noniswara, yang pegang watak Bonda kepada Tengku Zaril dalam drama Hati Perempuan.


Rasa diri ni pendek gila. Tapi Kamal Adli ni lelaki, normal la dia lebih tinggi dari perempuan *ayat sedapkan hati*

Okay, kali ni betul;betul rasa pendek. Haha. Maigaddd, Tinggi betul Julia Ziegler ni.

Packaging PERFECTO Popcorn ni memang kasi feeling tengok movie betul. Harga pun affordable sangat dan mudah didaati di kedai-kedai seluruh Malaysia. Ada 2 saiz iaitu small pouch 85g dengan harga RM4.50 dan big pouch 160g dengan harga RM7.50

Suka sangat pillow PERFECTO tu. Comel.






Untuk tahu lebih detail pasal produk PERFECTO popcorn ni sila layari Facebook page PERFECTO : www.facebook.com/PerfectoSnacks .

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.