Setelah 2 minggu amalkan C-Jello Collagen Jelly Bar - emilinda

Monday, August 31, 2015

Setelah 2 minggu amalkan C-Jello Collagen Jelly Bar



Hai korang! Last time aku ada cerita tentang C-Jello Collagen Jelly Bar, remember? Kalau tak ingat boleh baca balik kat SINI. Aku ada bagitahu bahawasanya aku menyahut cabaran untuk try that collagen for 2 weeks memandangkan katanya hasil boleh dirasai seawal 2 minggu.


So dah dua minggu aku amalkan C-Jello Collagen Jelly Bar ni. 2 sachet satu hari iaitu pada waktu pagi dan sebelum tidur. Perkara pertama yang aku nak cakap pasal C-Jello Collagen Jelly Bar ni adalah rasa dia sedappp sangat. Aku taruk dalam peti ais, so bila nak makan tu rasa sejuk je. Macam ais jelly. Seriously, kadang-kadang aku rasa tak cukup 1 sachet so aku makan 2 sachet sebab sedap sangat. Wakaka. Takpe, maksimum boleh makan 4 sachet sehari. Nak makan pun senang je tak yah nak bancuh bagai, just koyak dan sedut masuk ke dalam mulut. Feeling-feeling makan jelly macam zaman budak-budak dulu. Hihi


For your information, gambar kat atas ni merupakan gambar sebelum aku consume C-Jello Collagen Jelly Bar. Sepanjang 2 minggu aku consume C-Jello Collagen Jelly Bar ni, aku langsung tak ambik supplement lain tau. Memang aku stop kejap semua supplement lain sebab nak bereksperimen dengan produk keluaran SkinSoul ni. Nak tengok keberkesanan dia.


Yang ni pulak gambar selepas 2 minggu amalkan C-Jello Collagen Jelly Bar. Paling aku perasan, kulit macam lagi smooth bila kita pegang. Macam liang pori mengecil gitu. Berminyak pun kurang. Alhamdulillah, not bad product ni. Bagi korang yang tercari-cari supplement tapi taknak yang nak kena bancuh bagai, this product is perfect for you. Senang sangat. Dah la sedap.

Untuk maklumat lanjut, boleh tengok sini :




No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment/feedback here.